Πέμπτη 10 Μαΐου 2012


…Όπου και να πάω πάντα εδώ γυρίζω χάνομαι..

 Μα αρέσει πού ήθελα να πάρω πιο σοβαρά το blog μου αυτήν την φορά, χρονιά ότι θες..ούτε καν όμως..
 Δύσκολη ώρα αν βρίσκεσαι σε μια κατάσταση μεταξύ του να κοιμηθείς και του να διαβάσεις ισπανικά η ίσως του να δεις μια ωραία ταινία..
Τέλεια έχω να γράψω από τον Οκτώβρη και ναι «μπαίνοντας» αισίως στον τελευταίο ανοιξιάτικο μήνα αποφάσισα να καταπιαστώ λίγο με το blog  μου λές και με αποζήτησαν οι μάλλον «ανύπαρκτοι» αναγνώστες μου αλλά τι έχω να χάσω προφανώς τίποτα αφού αποφάσισα να μην διαβάσω να μην κοιμηθώ αλλά και να μην δώ ταινία!
Απολογισμός σύντομος μια ακόμη φοιτητική χρονιά φτάνει στο τέλος της, μια ακόμη χρονιά «ξεγνοιασιάς» και καλοπέρασης που φαντάζει ακόμη χειρότερη στην σκέψη ότι η επόμενη θα είναι και η τελευταία χρονιά..Μαθήματα, εργασίες, σχολή , αγγλικά, ισπανικά, γυμναστήρια, Αθήνες, Κεφαλλονιές και ιστορίες πολλές, πάρτυ, ξενύχτια, ρετσίνες, τζιν..
Βαλαωρϊτου, παραλία, καμάρα, Ναβαρίνου, προβλήτα, λευκός…
p.s σημείωσε άκυρο κείμενο- ασυνάρτητο- βαριέμαι να γράψω τελικά θα κοιμηθώ ίσως αύριο να είναι καλύτερα..

«Εγέρθητω» !!!!!!

……… όπου και να πάω πάντα εδώ…
Άρια Μεσοροπιάν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου